OMIKRON

 HOME : LINKS  ABOUT : RSS 


game


תוכניות קוואנטיות

מנכ"ל Quantic Dream, המפתחת הפריזאית שעומדת מאחורי משחק ההרפתקה-קצב-סיפור-אינטראקטיבי Fahrenheit, התראיין לאתר הגרמני Working Title.

בנוסף לאמירה לפיה מכירות Fahrenheit היו "מכובדות לז`אנר... אך רחוקות מן ה-Mass Market", תיאר Guillaume de Fondaumiere את מצב פיתוחיה הנוכחיים של החברה.

לפני מעט פחות משנה, עוד לפני יציאת Fahrenheit לשוק, הכריזה Quantic Dream שהיא עובדת על שני כותרים: המשך למשחק ההרפתקה-פעולה המד"בי Omikron, ומשחק נוסף בשם Infraworld, שינצל את כוחו של מעבד פיזיקלי יעודי. מאז נודע שגם Omikron 2 אמור לתמוך במעבד פיזיקה.

העדכון: Omikron 2 מתוכנן לצאת רק ב-2009. על חשבון Infraworld, שבוטל בגלל ש"מפיצות לא אהבו את הקונספט", המפתחת מתרכזת עכשיו בכותר מקורי אחר, לא המשך ל-Fahrenheit, ומתכננת גרסאות PS3, Xbox360, מחשב ו-PSP. כותר זה יוכרז ככל הנראה ב-E3 הקרובה.

לגבי שמועות על המשך ל-Fahrenheit, הגיב איש Quantic באמרת שפר: "שמועה מעופפת תמיד תמצא מקומות לנחות בהם".

אנחנו כמובן שמחים לתמוך - למרות שהמספרים בממוצע עושים זאת פחות - בדבריו של Guillaume, לפיהם הוא סבור שעתיד תעשיית המשחקים נמצא בכותרים כמו Katamari Damacy, Nintendogs ו-Shadow of the Colossus, ולא במותגי קולנוע.

Source: vgames.co.il
Language: Hebrew

תוכניותFriday, February 10, 2006
<< HOME

Previous News

1996-2022 "Omikron Game". This is a private blog to keep articles online through years for my bad memory. Please respect authors rights and ask them for material. Some links may lead to 404, is not our fault.