OMIKRON

 HOME : LINKS  ABOUT : RSS 


game


Quantic Dream מפתחת שני משחקים חדשים

Quantic Dream, החברה שעומדת מאחורי Omikron - The Nomad Soul (או בשם המוכר יותר "המשחק-עם-דיויד-בואי") הודיעה היום כי היא מפתחת שני משחקים חדשים שיגיעו לקונסולות הדור הבא (Xbox 2 ו-PS3) וכן ל-PC. שני המשחקים מפותחים בעזרת מנוע תלת-מימד ייחודי של החברה.

Omikron 2 הוא משחק המשך ל-Omikron, משחק ששילב פעולה ותפקידים בעיר עתידנית וכלל גם פס קול בביצועו של דיויד בואי. המשחק המקורי זכה להצלחה חלקית בלבד למרות מספר רעיונות מוצלחים שהיו בו - כמו העיר הפתוחה והעלילה - בעיקר בגלל אלמנט האקשן הלא מוצלח שהוטמע בו. האם ההמשך יצליח לשפר את הנוסחא? עדיין מוקדם מדי לקבוע, בעיקר בגלל שאין עדיין כל פרט אחר בנוגע למשחק החדש.

גם לגבי Infraworld, המשחק השני, לא נמסרו כל פרטים מעבר לכך שהוא מבוסס על תוכן מקורי לגמרי וכן שיהיה בו שימוש במנוע האצת הפיזיקה של חברת Novodex שרק לפני חודש חשפה את כרטיס האצת-הפיזיקה הייעודי שלה.

החברה הבטיחה כי פרטים חדשים יופיעו בקרוב. אנחנו מחכים...

Source: vgames.co.il
Language: Hebrew

QuanticFriday, April 08, 2005
<< HOME

Previous News

1996-2022 "Omikron Game". This is a private blog to keep articles online through years for my bad memory. Please respect authors rights and ask them for material. Some links may lead to 404, is not our fault.