OMIKRON

 HOME : LINKS  ABOUT : RSS 


game


HOURS - Survive

Survive (4:11)

Oh my, naked eyes
I should have kept you
I should have tried
I should have been a wiser kind of guy
I miss you

Give me wings
Give me space
Give me money for a change of face
Those noisy rooms
And passion pants
I loved you

Where's the morning in my life?
Where's the sense in staying right?
Who said time is on my side?
I've got ears and eyes and nothing in my life
But I'll survive your naked eyes
I'll survive

You alone across the floor
You and me and nothing more
You're the great mistake I never made
I never lied to you, I hated when you lied
But I'll survive your naked eyes
I'll survive

Beatle boys
All snowy white
Razzle dazzle clubs every night
Wish I'd sent a valentine:
'I love you'

I'll survive
Naked eyes, ...

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS -



Je survivrai

Oh, regard à nu
J'aurais dû te garder
J'aurais dû essayer
J'aurais dû être un type un peu plus avisé
Tu me manques

Donne-moi des ailes
Donne-moi de l'espace
Donne-moi de l'argent pour changer de visage
Ces chambres bruyantes
Et les halètements de la passion
Je t'aimais

Où est le matin de ma vie?
Où est le sens de rester clean?
Qui a dit que le temps jouait pour moi?
J'ai des oreilles et des yeux et rien dans ma vie
Mais je survivrai à ton regard à nu
Je survivrai

T'es seule sur le sol
Toi et moi et rien de plus
Tu es ma plus grande erreur
Je ne t'ai jamais menti, je détestais quand tu mentais
Mais je survivrai à ton regard à nu
Je survivrai

Garçons dans le vent
Blanc neigeux
Boîtes étourdissantes tous les soirs
J'espère t'avoir envoyé un mot d'amour:
'Je t'aime'

Je survivrai
Regard à nu, ...

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS --
TRADUCTION: C. A.

HOURSTuesday, October 05, 1999
<< HOME

Previous News

1996-2022 "Omikron Game". This is a private blog to keep articles online through years for my bad memory. Please respect authors rights and ask them for material. Some links may lead to 404, is not our fault.