OMIKRON

 HOME : LINKS  ABOUT : RSS 


game


HOURS - Seven

Seven (4:04)

I forgot what my father said
I forgot what he said
I forgot what my mother said
As we lay upon your bed

A city full of flowers
A city full of rain
I got seven days to live my life
Or seven ways to die

I forgot what my brother said
I forgot what he said
I don't regret anything at all
I remember how he wept

On a bridge of violent people
I was small enough to cry
I got seven days to live my life
Or seven ways to die

Hold my face before you
Still my trembling heart
Seven days to live my life
Or seven ways to die

The gods forgot they made me
So I forgot them too
I listen to the shadows
I play among their graves

My heart was never broken
My patience never tried
I got seven days to live my life
Or seven ways to die

Seven days to live my life
Or seven ways to die

Seven - Seven - Seven
Seven - Seven - Seven
Seven - Seven - Seven

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS --




Sept

J'ai oublié ce que mon père disait
J'ai oublié ce qu'il disait
J'ai oublié ce que ma mère disait
Pendant que nous étions sur ton lit

Une ville pleine de fleurs
Une ville pleine de pluie
J'avais sept jours pour vivre ma vie
Ou sept façons de mourir

J'ai oublié ce que mon frère disait
J'ai oublié ce qu'il disait
Je ne regrette rien du tout
Je me rappelle comme il pleurait

Sur un pont de gens violents
J'étais assez petit pour pleurer
J'avais sept jours pour vivre ma vie
Ou sept façons de mourir

Une ville pleine de fleurs
Une ville pleine de pluie
Sept jours pour vivre ma vie
Ou sept façons de mourir

Les dieux ont oublié qu'ils m'ont fait
Alors je les ai aussi oubliés
J'écoute les ombres
Je joue entre leurs tombes

Mon coeur n'a jamais été brisé
Ma patience jamais prise en défaut
J'avais sept jours pour vivre ma vie
Ou sept façons de mourir

Sept jours pour vivre ma vie
Ou sept façons de mourir

Sept - Sept - Sept
Sept - Sept - Sept
Sept - Sept - Sept

DAVID BOWIE - 1999
-- MUSIQUE: BOWIE / GABRELS --
TRADUCTION: C. A.

HOURSTuesday, October 05, 1999
<< HOME

Previous News

1996-2022 "Omikron Game". This is a private blog to keep articles online through years for my bad memory. Please respect authors rights and ask them for material. Some links may lead to 404, is not our fault.